2ª Assemblea de l’ATJ / Fulls d’història 2017

morlaans

El 23 de novembre de 2017 va tenir lloc la segona assemblea de l’Associació de Treballadors Jubilats de l’Hospital General de Granollers. Ens vam reunir unes 45 persones a la sala d’actes del Centre Geriàtric. La presidenta i vicepresident van presentar als membres assistents les activitats que es van fer durant l’any i les propostes per a realitzar el pròxim 2018. Entre aquestes està prevista una visita cultural al recinte modernista de l’Hospital de Sant Pau prevista per a la primavera de l’any vinent . Oportunament es facilitarà informació als membres per formar col·lectius amb guia i a un preu molt assequible. Es planteja que el desplaçament sigui lliure i el punt de trobada tenir-lo en un punt concret a definir. El Sr. Trullà, com a patró de l’Hospital de Sant Pau, probablement ens facilitarà la gestió. També es planteja una altra reunió fraterno-gastronòmica cap a maig. Finalment pensem incloure entre les activitats xerrades de temes interessants per al nostre grup. Van aparèixer diverses propostes interessants: una del Dr Morlans sobre “Envelliment satisfactori”, una altra pel Dr. Padrós sobre “Voluntats anticipades” en què prèviament recomanarà un llibre per a discutir-com un club de lectura i que la reunió sigui més interessant. També la Sra Gascón es va oferir per fer una xerrada sobre la història de l’Hospital. Posteriorment es va entrar en la fase de torn obert de paraules en les quals van sorgir diverses: con la manera de comunicació amb i entre els membres (via correu electrònic, wasap o facebook, el mitjà de desplaçament als llocs de visita i d’altres). Tots aquests punts seran debatuts per la Junta en la següent reunió de la Junta.

Posteriorment es va celebrar l’Acte de Reconeixements “Fulls d’Història” en què es va homenatjar a diversos companys, alguns morts i altres ja jubilats que van col·laborar en el desenvolupament de l’Hospital: Els Drs. Vicenç Mercadé i Francesc Queralt, el Sr. Antonio Moreno, la Sra. Maria Dolors Navarro i el grup de primeres llevadores que van treballar en el nostre centre. L’acte fou introduit pel nostre presentador de capçalera, el Dr. Germà Morlans i va ser emotiu i va congregar moltes persones que van omplir completament l’aforament de la Sala d’Actes ales que el Dr. Lledó va donar la benvinguda. La reunió va ser presidida pel Sr. Alcalde, amb l’assistència del Dr. Parellada, director executiu del Sector Sanitari del Vallès Oriental (CatSalut) i alguns membres del Patronat. L’acte va finalitzar amb un magnífic pica-pica que va permetre a tots els assistents establir converses mentre donaven comptes de l’apetitós refrigeri.

La reunió va ser amenitzada en els entreactes per una jove parella d’artistes: Marina i Toni Miralles, nets mùsics de la nostra companya Marina Molins.

Deixar una resposta